.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجليل استاندار گيلان از بازيكنان تيم فوتبال پگاه
پيرو صعود تيم فوتبال پگاه گيلان به هفتمين دوره ليگ برتر فوتبال كشور طي مراسمي در رشت از اعضاي اين تيم تجليل شد.

پيرو صعود تيم فوتبال پگاه گيلان به هفتمين دوره ليگ برتر فوتبال كشور طي مراسمي در رشت از اعضاي اين تيم تجليل شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، در اين مراسم كه با حضور" عبداللهي"، استاندار گيلان ،" نيك بين"، مديركل تربيت بدني ،" نجفي" ، مدير عامل صنايع شير ايران ، كادر فني ، مربيان و بازيكنان تيم پگاه در محل سالن اجتماعات استانداري برگزار شد ، استاندار گيلان گفت : حفظ كردن پيروزي هميشه سخت‌‏تر از به دست آوردن آن است و يكي از دلايل صعود تيم فوتبال پگاه انسجام تيمي و هماهنگي است . بسياري از تيم هاي اروپايي باداشتن بهترين بازيكنان دنيا به دليل عدم انسجام تيمي موفق نيستند.

وي اظهار داشت : موفقيت هاي به دست آمده در ورزش استان بيانگر وجود استعداد و توانايي‌‏است كه با تلاش و اراده ورزشكاران گيلاني به نمايش گذاشته شد. ورزشكاران گيلاني در بسياري از رشته‌‏ها همچون فوتبال، واليبال ، شنا ، قايقراني به عناوين مختلف قهرماني دست يافته اند و در سطح كشور از جايگاه ويژه اي برخورد دارند .
استاندار گيلان با بيان اين مطلب كه در چند سال اخير فضا و امكانات ورزشي استان از رشد قابل قبولي برخوردار بوده است از افتتاح ورزشگاه 15 هزار
نفري رشت در سال جاري خبر داد.

در ادامه اين مراسم" نيك بين"، مديركل تربيت بدني استان گيلان ، گفت : به دليل علاقه‌‏مندي مردم استان به فوتبال اين رشته ورزشي رونق بسيار زيادي دارد و افراد با استعدادي نيز از گيلان در سطح كشوري در تيم‌‏هاي مختلف مشغول فعاليت هستند.
نيك بين افزود : از سال 1329 به صورت رسمي فعاليت فوتبال در استان آغاز شد و تاكنون مقام‌‏هاي ارزشمندي نيز براي استان بدست آمده است .
وي اظهار داشت : صنايع شير ايران از سال 81 سرمايه گذاري در بخش فوتبال استان را آغاز كرد و با خريد امتياز تيم فوتبال استقلال رشت نام اين تيم را به پگاه گيلان تغيير داد.

در پايان اين جلسه لوح تقدير و هدايايي از سوي استاندار گيلان به بازيكنان و كادر فني تيم پگاه گيلان اهداء شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.